dayawork

dayawork
  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

خرید سوشیال سیگنال

28 دی 1400 توسط پارس ارتباط

 

سوشیال سیگنال یا سیگنال های شبکه اجتماعی، به ارتباط مخاطبان با شما در شبکه های اجتماعی و همینطور رفتار آن ها با شما گفته می شود. در ساده ترین حالت میتوان سوشیال سیگنال (social signal) را اینگونه تعریف کرد : به کارهایی مانند لایک، کامنت، شیر ریتوئیت و… که کابران تولید محتوای شبکه های اجتماعی نسبت به پست شما که بک لینک سایت شما در آن صفحات و یا پست وجود دارد انجام میدهند را خرید سوشیال سیگنال یا سیگنال شبکه های اجتماعی گویند.

 

سوشیال سیگنال ها تاثیر به سزایی  در افزایش  ارزش  و اعتبار سایت شما دارند. سوشیال سیگنال ها با جمع آوری سیگنال ها از شبکه های اجتماعی باعث می شود تا ارزش سایت شما برای موتورهای جست و جو بیشتر شود و بتواند رتبه اول صفحات گوگل را به دست آورد. نکته که در زمان  خرید در رابطه با سوشیال سیگنال ها باید مد نظر خود قرار دهید این است که  سوشیال سیگنال ها  در فرایند خرید هیچ گونه لیستی به شما ارائه نخواهند داد و شما ابزار های بررسی تاثیرات سیگنال بر سایت خود را مشاهده نمود.

 

کاربرد سوشیال سیگنال

همانطور که می دانید سوشیال سیگنال ها رو میتوان از مهم ترین ارکان اصلی سئوی خارجی سایت یا همان off page seo  دانست. همانگونه که در دیگر مقالات ذکر کردیم بک لینک ها یکی از اصلی ترین فاکتور های سئوی سایت و ارتقا رتبه سایت هستند. بهتر است بدانید که بک لینک ها خود از دید موتور های جست و جو انواع مختلفی دارند و هر یک از این نوع بک لینک ها ارزش مختلفی را به سایت شما منتقل میکنند.

موتور های جست و جو بک لینک های دریافتی از صفحات شبکه های اجتماعی (که فعالیت هایی همچون لایک و کامنت و… در آن صفحات انجام میشود) را با عنوان سیگنال شبکه های اجتماعی یاد کرده و در نظر میگیرند. اگر بحث تاثیر بک لینک ها بر سئوی سایت و افزایش اعتبار سایت را در نظر نگیریم باید بگوییم که سیگنال های شبکه های اجتماعی با محبوبیت سایت شما از دید موتور های جست و جو رابطه کاملا مستقیمی دارند.

 

 


تاثیر سیگنال های شبکه های اجتماعی بر سئوی سایت

فهم این موضوع که شبکه های اجتماعی و روش های فعالیت در صفحات شبکه های اجتماعی به خصوص صفحات و کانال هایی که به معرفی محصولات و خدمات و کالا ها اختصاص دارند میتوانند تا حد بسیار زیادی تاثیر مستقیم روی برند شما تاثیر گذار باشند. مت کاس یکی از مدیران ارشد بخش ضد اسپم گوگل در ک مصاحبه به صورت صریح اعلام کرد که سیگنال های شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی تعیین جایگاه وب سایت ها در نتایج موتور های جست و جو هستند که این اهمیت رفته رفته نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در ادامه ما به بعضی از تاثیرات سوشیال سیگنال ها در سئو میپردازیم :

·         افزایش رتبه سایت در جایگاه های کلمات کلیدی

·         بالا بردن سرعت ایندکس سایت توسط موتور های جست و جو

·         افزایش ورودی طبیعی سایت با آمدن کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل

·         افزایش دامین آتوریتی و اعتبار سایت

·         افزایش رتبه الکسا

·         بالا رفتن ارزش وب سایت برای موتور های جست و جو


 در گزارش سال 2018 وب سایت searchmetric  فاکتور های مهم رنک بندی وب سایت ها از دید موتور های جست و جو به ترتیب زیر ذکر شده است که مشاهده میکنید شبکه های اجتماعی و سیگنال های دریافتی از آنها از ارکان اصلی رتبه بندی و ارتقای رتبه سایت در نتایج موتور های جست و جو به شمار میروند.

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

خرید بک لینک دائمی ( رپورتاژ )

28 دی 1400 توسط پارس ارتباط

 

بک لینک در معنای لینکی است که از سایت دیگر به سایت شما داده می شود. گوگل برای بالا آوردن سایت در نتیجه ی جستجوهای کلمات کلیدی سایت هایی را بالاتر نشان می دهد که اعتبار بیشتری داشته باشند. مهمترین روش سنجش اعتبار گوگل، تعداد بک لینک به آن سایت از سایت های معتبر می باشد. 

لینک سازی بخش مهمی از پازل سئوی سایت و افزایش رتبه در گوگل می باشد. اولین گام مشخص کردن کلمات کلیدی مناسب می باشد. دومین اقدام سئوی داخلی سایت می باشد و در نهایت  اقدام لینک سازی به روش صحیح می باشد. در دنیای نت امروزی قرار گرفتن در نتایج بالای گوگل میتواند کسب و کار شما را بطور کلی متحول کند. شاید باور آن سخت باشد اما گاها حتی فقط یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر بودن میتواند ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب شما و شرکت شما نماید.

با این توصیف اگر فکر میکنید با اینکه در ایجاد محتوا تلاش فراوانی کرده اید اما کسب و کار شما جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو ندارد شاید لازم باشد کمی نسبت به سئوی خارجی یا سفارش بک لینک موثر هم تلاش خود را مضاعف کنید.

 

 

باورهای نادرست خرید بک لینک 


  ۱- بطور کلی ایجاد بک لینک بد است و سایت شما نباید بک لینک دریافت کند وگرنه رتبه شما به شدت آسیب می بیند.

 جواب:  بدون تعارف باید گفت که اعتبار هر سایت از بک لینک های او بدست می آید. یک سایت بدون بک لینک، سایت فوق العاده ضعیفی است! اگر هم اکنون سایتی بدون بک لینک، رتبه خوبی دارد، موضوع آن سایت بی رقابت یا کم رقابت است


۲- بک لینک زیاد بد است. بک لینک باید کم باشد (کم و زیاد خود تعریف دارد!) چرا خرید بک لینک اشتباه است

جواب: خیر اما اکنون کیفیت از کمیت مهم تر است! بله! بک لینک زیاد و بی کیفیت بد است! اما بک لینک زیاد و باکیفیت چرا باید بد باشد؟ به طور کلی بک لینک زیاد بد نیست! مگر اینکه بی کیفیت باشند.


۳- سایت x با بک لینک بالا آمده.پس به زودی افت می کند!

جواب: با توضیحاتی که در بالا دادیم  اگر سایتی با بک لینک بالا بیاید و حداقل های سئوی داخلی و محتوای خوب را داشته باشد،بالا می آید. دلیلی برای افت این سایت نیست.


  ۴- با خرید بک لینک خیلی راحت می توان سایت را به صدر نتایج گوگل آورد!

جواب:  ای کاش به این سادگی میشد که با صرف ایجاد یا خرید بک لینک، سایت به صدر نتایج گوگل راه یابد! با عدم رعایت سئوی داخلی و خارجی سایت رشد نخواهد کرد حتی ممکن است افت کند و اخطار هم بگیرید! اینجاست که عده ای با ضربه خوردن از بک لینک و لینک سازی، کلا این اعتقاد را پیدا می کنند که بک لینک بد است!


 ۵- بک لینک فالو خوب است و بک لینک نوفالو به هیچ دردی نمی خورد.

جواب: اگر با اصول کد نویسی های امروزی آشنایی داشته باشید بخوبی میدانید که  اکنون اکثر سایت ها، کد های آمده، سیستم های مدیریت محتوا، لینک های خروجی را به طور پیش فرض نوفالو کرده اند.حتی برنامه نویسان و طراحان وب سایت که به طور اختصاصی سایتی طراحی می کنند نیز همین گونه عمل می کنند.با این حساب،اکثر لینک ها به طور پیش فرض نوفالو هستند.آیا فکر می کنید وقتی بیش از ۷۰ درصد لینک های خروجی سایت ها نوفالو است، گوگل که صرف دیدن مشخصه نوفالو، آنها را تاثیر نمی دهد؟


۶- بک لینک نوفالو خوب است و بک لینک فالو خطرناک است!

جواب: خب باید بگوییم که اگر همه بک لینک های سایت شما فالو باشد ، بله، خطرناک است!


  ۷- بک لینک دیگر اثری در رتبه سایت ندارد.

جواب : همانطور که قبلا گفته ایم محتوا و بهینه سازی داخلی سایت، پایه های سئو هستند و مانند چرخ اتومبیل عمل می کنند.یک اتومبیل بدون چرخ حرکت نمی کند! لذا بک لینک، تولید محتوای تخصصی و بهنیه سازی داخلی کارساز نخواهد بود.


۸- فقط با بک لینک سایت بالا می آید!

جواب: گوگل گفته و سعی کرده است که با اهمیت بیشتر به محتوا و رضایت کاربر، اهمیت تعداد بک لینک را کم کند.اما همچنان بک لینک ها مهم هستند و مهم خواهند ماند.

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

99 بک لینک پروفایلی با کیفیت بالا، بالاترین DA و PA

28 دی 1400 توسط پارس ارتباط

 

همه ما برای حضور در فضای آنلاین و استفاده از انواع سایت ها و اپلیکیشنها، به یک حساب کاربری نیاز داریم. اما سوالی که در دیجیتال مارکتینگ و سئو، توجه بسیاری را به خود جلب کرده این است که آیا میتوان با ایجاد حساب کاربری، برای وب سایتمان هم بک لینک بگیریم؟ بک لینک پروفایلی تا چه اندازه معتبر هستند؟ خرید رپورتاژ آگهی ارزان بهتر است یا خرید بک لینک پروفایلی؟ 

لینک سازی به منظور بهبود رتبه بندی سئو سایت، افزایش ترافیک و در نهایت افزایش فروش؛ یکی از مهمترین مواردی است که هنگام تعیین استراتژی سئو سایت باید به آن توجه داشت. با توجه به اهمیت همین مسئله، روز به روز به تعداد روشهای خلاقانه ای که برای لینک سازی استفاده میشوند، اضافه میشود. اما سوال مهم این است که کدام یک از این روشها اثربخشی بیشتری دارند؟ بهتر است که بودجه محدودی که برای بازاریابی آنلاین در نظر گرفته ایم، صرف رپورتاژ آگهی کنیم یا خرید بک لینک پروفایلی؟!

بک لینک هر لینکی در وب سایت های دیگر است که به وب سایت شما اشاره می کند. اگر وب سایت دیگری لینک به شما می دهد ، بک لینک را از آن وب سایت دریافت می کنید. اگر سایت شما دارای لینک خارجی است ، این بکB لینک سایت خارجی است.

بک لینک یکی از مهمترین اجزای SEO (بهینه سازی موتورهای جستجو) است. الگوریتم های گوگل با دقت طراحی شده اند تا مطمئن ترین و ارزشمندترین نتایج را برای هر جستجو در اختیار کاربران قرار دهند. برای این منظور ، الگوریتم های موتور جستجو عوامل مختلف رتبه بندی را اندازه گیری می کنند تا به تعیین اعتبار هر وب سایت کمک کنند. استفاده از لینک برای ایجاد یک استراتژی به ارتقای تلاش های بازاریابی شما کمک می کند و یکی از مهمترین عوامل برای رتبه بندی شما در موتورهای جستجو است.

معیار ساخت بک لینک نه تنها به بهبود SEO کمک می کند ، بلکه به شما در درک نام تجاری شما نیز کمک می کند. این تأیید محتوای صفحه است. وقتی بسیاری از وب سایت های معتبر به صفحه شما پیوند می دهند ، گوگل متوجه می شود که محتوای صفحه وب سایت شما ارزشمند است. به طور کلی ، وب سایت هایی با بک لینک بیشتر از نظر موتورهای جستجو معتبر هستند. برای هر صاحب وب سایتی که به SEO اهمیت می دهد ، بک لینک یکی از ارکان اصلی وب سایت است. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید SEO خود را بهبود بخشید ، باید بک لینک را بشناسید.

 

 

                            
چرا ساخت بک لینک دشوار است؟

ده سال پیش ، روش های ساخت بک لینک نسبتاً آسان بود. کافی است مقداری پول صرف شرکت مزرعه لینک کنید. یا چندین وب سایت مخصوص خود ایجاد می کنید و لینک را به یکدیگر ارائه می دهید. فقط چند ساعت کار یا کمی پول طول می کشد تا وب سایت شما در صفحه اول Google ظاهر شود.

اگر ساخت لینک آسان است ، هر کس می تواند آن را انجام دهد ، و همه به آن عادت کرده اند. اما امروزه بک لینک کار دشواری است. اما با ابزارهای مناسب و مهارت های کافی ، می توانید جزو معدود افرادی باشید که می توانند از پتانسیل بک لینک استفاده کنند.

لطفاً توجه داشته باشید که هیچ راهی ساده برای ایجاد بک لینک وجود ندارد و ساختن هیچ بک لینک برای هر وب سایت نیز فایده ای ندارد. اما ما مطمئن هستیم که در بین این روش ها ، چندین روش برای کسب و کار شما مناسب است.
ساختمان لینک در سالهای اخیر به دلیل رفتار شدید برخی از مدیران وب سایت کمی آسیب دیده است ، اما هنوز هم یکی از قوی ترین سیگنال های رتبه بندی است. بک لینک یک ابزار تبادل ارزش بسازید و باید ببینید چگونه شما و سایر صاحبان وب سایت به یکدیگر کمک می کنید. یا برای دریافت بک لینک چه نقل قولی می توانید ارائه دهید؟

اگر از این منظر به تولید لینک نگاه کنید ، در این زمینه موفق خواهید بود و بک لینک با کیفیت بالا را دریافت خواهید کرد. این بک لینک با کیفیت بالا قطعاً وب سایت شما را توسعه داده و رتبه آن را در نتایج جستجو بهبود می بخشد.

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

تولید محتوای محصول چگونه است؟

28 دی 1400 توسط پارس ارتباط

 

امروزه فروشگاه های آنلاین بسیار محبوب هستند و رقابت در فروش بیشتر محصول یکی از جنبه های این موضوع است. دارندگان سایت های فروشگاهی باید از روش هایی برای افزایش فروش محصول خود استفاده کنند. این امر همچنین برای موفقیت در دنیای دیجیتال به دانش و مهارت تولید محتوا نیاز دارد. از طرف دیگر شرکت هایی هستند که خدمات مختلفی را برای سایت های فروشگاهی ارائه می دهند تا این سایت ها موفق شوند.

مدیریت سایت فروشگاهی که شامل موارد مختلف برنامه ریزی ، تولید محتوا محصول ، استراتژی بازاریابی محتوا و تبلیغات اینترنتی و پیگیری هایی است که باید برای رسیدن به هدف فروش انجام شود.  اگر سایت های فروشگاه به طور صحیح و دقیق مدیریت شوند ، می توانند تجارت شما را ارتقا دهند. اگر تولید محتوا سایت فروشگاه به طور منظم انجام شود ، تعداد بازدید از سایت فروشگاه افزایش می یابد و قطعاً خریداران بیشتری خواهید داشت.

محصول نویسی نوعی تولید محتوا تخصصی است که برای سایت های فروشگاهی بسیار مهم است. تولید محتوا برای محصول می تواند نقش مهمی در فروش آن داشته باشد. در گذشته مردم برای خریدن مایحتاج خود شخصاً به مغازه های سنتی مراجعه می کردند. اگرچه امروزه بسیاری از افراد همین کار را انجام می دهند ، بسیاری دیگر برای صرفه جویی در وقت خرید آنلاین می کنند.

امروزه فروشگاه های آنلاین سهم قابل توجهی از بازار مشاغل مختلف را در اختیار دارند. یک فروشگاه آنلاین باید در این زمینه با سایر رقبا رقابت کند و آنها باید از روش هایی برای معرفی محصول و خدمات خود به کاربران استفاده کنند. این جاست که تولید محتوا یا محصول نویسی می تواند نقش برنده ای داشته باشد.

 

 

تولید محتوای محصول چگونه است؟

 

1. مخاطبین هدف شما را شناسایی کنید

اولین قدم برای محصول تولید محتوا تعریف مخاطبان هدف شما است. برای موفقیت در فروش ، باید تعیین کنید که کدام ویژگی به احتمال زیاد مورد توجه خریداران بالقوه شما قرار می گیرد. شناخت شخصیت مشتری احتمالی شما با تجزیه و تحلیل خصوصیات مشتریان بالقوه شما آغاز می شود. می توانید با درک شخصیت خریداران بفهمید کدام ویژگی برای مشتریان شما ارزشمند است.
هنگام تولید محتوای محصول برای سایت فروشگاهی شما، این سوالات در نظر گرفته می شود:
 
1.    این فرد چگونه به صفحه شما مراجعه کرده است؟
2.    به طور کلی علایق او چیست؟
3.    چرا این فرد به فروشگاه محصولات شما علاقمند است؟
4.    این فرد چگونه محصول را برای یک دوست خود توصیف می‌کند؟
5.    کدام یک از ویژگی‌ها و یا مزایا توجه فرد را به خود جلب می کند؟
 
در نظر گرفتن این سوالات باعث می شود که تولید محتوای محصول شما بهتر انجام شود و یک توصیف خوب از محصول ارائه شود که منجر به فروش محصول شود.


 
2. تمرکز بر مزایای محصول

به عنوان یک صاحب مشاغل ، شما به وضوح از به اشتراک گذاشتن تمام ویژگی های محصول خود هیجان زده هستید. شما می خواهید نشان دهید که محصول شما بهترین ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد را دارد. با این حال ، خریدار لزوماً به تمام ویژگی های محصول علاقه ندارد. در عوض ، مشتریان همیشه می خواهند بدانند محصول چگونه می تواند به آنها سود برساند. ویژگی محصول توصیف واقعی محصول است که اطلاعات فنی را ارائه می دهد. از طرف دیگر ، مزایای محصول به شما می گوید که چگونه محصول می تواند زندگی خریدار را بهبود بخشد.

محصول تولید محتوا عمومی شما باید خریداران بالقوه را متقاعد کند که زندگی آنها از راه های روشن و قابل اندازه گیری بهتر خواهد شد. به همین منظور ، باید بتوانید یک نمای کلی از ویژگی ها و مزایای محصول برای سایت فروشگاه تولید محتوا فراهم می کنید ، مخاطبان هدف خود را متقاعد می کنید که محصول چه مزایایی برای آنها دارد و چگونه زندگی آنها را آسان تر می کند.


3. اشاره به جزئیات در تولید محتوای محصول

برای توضیح خوب درباره محصول باید تمام جزئیات مربوطه را ارائه دهید. با توضیح مزایای خریدار ، او را متقاعد کرده و او را به خرید تشویق کنید. احساسات بر رفتار خریدار تأثیر می گذارد ، بنابراین توصیف محصول شما بهترین راه برای تحریک احساسات مخاطب است. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ با پاسخ دادن به تمام سؤالاتی که خریداران بالقوه در مورد محصول می توانند داشته باشند. با بیان یک داستان کوتاه در مورد محصول ، خریداران بالقوه تمایل به خرید دارند. این کلید تبدیل خریداران بالقوه به خریداران واقعی است.

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

انواع بک لینک و روش دریافت بک لینک با کیفیت

28 دی 1400 توسط پارس ارتباط

 

بک لینک که با نام ‌های لینک داخلی، لینک یک ‌طرفه یا لینک ورودی هم معرفی می شود ، به لینک یک وب‌ سایت در صفحه سایت دیگر می‌گویند. بک لینک ها یکی از مهم ترین عامل های موفقیت در سئو سایت می باشند. ساخت بک لینک برخلاف تصور بسیاری از افراد اصلا ساده نیست و نیاز به شناخت روش ها و استراتژی لینک سازی و پیروی از قوانین گوگل در رابطه با کیفیت بک لینک دارد. متاسفانه همین عدم اطلاعات کافی ، به برخی از سایت ها ضربه بزرگ و سنگینی خواهد زد و دریافت لینک های بی کیفیت باعث افت رتبه سایت خواهد شد.

 

بک لینک ها یکی از مهم ترین عامل های موفقیت در سئو سایت می باشند. ساخت بک لینک برخلاف تصور بسیاری از افراد اصلا ساده نیست و نیاز به شناخت روش ها و استراتژی لینک سازی و پیروی از قوانین گوگل در رابطه با کیفیت بک لینک دارد. متاسفانه همین عدم اطلاعات کافی ، به برخی از سایت ها ضربه بزرگ و سنگینی خواهد زد و دریافت لینک های بی کیفیت باعث افت رتبه سایت خواهد شد.

 

 

بک لینک چیست؟

بک لینک ، پیوندی می باشد که از یک دامنه به دامنه دیگر اشاره می کند. برای وب سایتی که لینک می دهد ، لینک خروجی و برای وبسایتی که دریافت می کند یک لینک ورودی به حساب می آید . بک لینک به لینک‌های ورودی به وب سایت شما از سایر سایت‌ها گفته می‌ شود.   به عبارت دیگر، زمانی که در یک صفحه وب، آدرس وب ‌سایت شما به صورت لینک متنی یا تصویری قرار داده می‌ شود به صورتی که با کلیک روی آن، کاربر به وب سایت شما منتقل شود، آن لینک به عنوان یک بک لینک در نظر گرفته می‌ شود.

 

 لینک بیلدینگ

به جریان دریافت هایپرلینک (hyperlinks) از یک سایت به سایت خود را لینک بیلدینگ می نامند. هایپرلینک که بیشتر به لینک معروف می باشد، روشی مناسب برای وارسی بازدید کنندگان در سایت ها و صفحات اینترنتی محسوب می شود.  لینک بیلدینگ معمولا با هدف گذاری روی عبارات یا کلمات کلیدی خاص صورت می گیرد و صرف داشتن لینک های زیاد به معنی موفقیت تجارت شما یا کسب جایگاه بهتر در گوگل نمی باشد.

 

 

بک لینک قوی و ضعیف چه تفاوتی دارد؟

بک لینک با کیفیت، بک لینک موثر، خفن و تضمینی نام ‌هایی می باشد که در کل به بک ‌لینک‌های خوب معروف هستند. منظور از بک لینک خوب یعنی بیشترین تاثیر را در سئو و بهبود رتبه به خود را دارند و اگر هم توانست کاربرانی را از این طریق به وبسایت بیاورد بسیار بهتر خواهد بود.

 

ساخت بک لینک نیازمند توجه به برخی از عوامل از جمله موارد ذیل می باشد :

از سایتی مرجع و پر بازدید لینک بگیرید

توجه کنید موضوع سایتی که در آن بک لینک می سازید مرتبط با موضوع سایت شما باشد.

اگر سایتی که در آن بک لینک ساخته اید با موضوع سایت شما ارتباطی ندارد، باید از روش رپورتاژ آگهی در آن سایت برای ساخت بک لینک استفاده نمایید.

 

چه چیزی کیفیت بک لینک را تعیین می‌کند؟

در تعریفی کلی  یک بک لینک با کیفیت می بایست از مشخصه‌های زیر برخوردار باشد :

لینک فالو (dofollow) باشد و نه nofollow؛

در میان محتوای سایت منبع قرار داده شده باشد؛

انکر تکست (anchor text) یا متن لینک کاملاً طبیعی به نظر برسد

 

تکنیک های بی ارزش برای ساخت بک لینک

در کنار تکنیک های کاربردی که می دانید روش هایی برای ساخت بک لینک موجود می باشد که از گذشته بسیار رایج بوده است ولی امروزه ارزش و جایگاه خود را از دست داده اند. در این بخش لیستی از آنها را برای شما تهیه کرده ایم.

ساخت چندین وبلاگ در سایت های مختلف و بازنشر محتوا در آنها با هدف ساخت بک لینک.

فعالیت در چندین شبکه اجتماعی و انتشار اتوماتیک مقالات در آنها.

ثبت سایت در دایرکتوری ها و سایت های تبادل لینک.

تبادل لینک با سایت های کم ارزش و به تعداد بالا.

ساخت بک لینک انبوه  با استفاده از ابزارهای رایگان یا غیر رایگان.

ساخت  حساب کاربری در سایت ها و فروم های مختلف بدون فعالیت و نشر محتوا با هدف درج لینک در پروفایل های شخصی.

با استفاده از ربات یا به صورت دستی ارسال نمودن نظرات به شیوه انبوه.

 نظر دهید »


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

اردیبهشت 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

dayawork

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟

پیوندهای وبلاگ

  • خرید سوشیال سیگنال
  • خرید بک لینک دائمی ( رپورتاژ )
  • 99 بک لینک پروفایلی با کیفیت بالا، بالاترین DA و PA
  • تولید محتوای محصول چگونه است؟
  • انواع بک لینک و روش دریافت بک لینک با کیفیت
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس